Мектеп кітапханашыларыныѕ жылдыќ жоспары

Бекітемін
Мектеп директоры:                                        Б.Сыздыќ

№46 А.С.Пушкин атындаєы орта мектебі
2009-2010 оќу жылы
Кітапхана жўмыстарыныѕ негізгі баєыттары:

  1. Саяси -идеологиялыќ  баєыттаєы жўмыстар.
  2. Кітапхана міндеті мен ережесі.
  3. Негізгі баќылау кґсеткіштері.
  4. Балалардыѕ  ынтасы мен  оќу ерекшеліктерін зерттеу жўмыстары.
  5. Оќырманды кітапханаєа тарту жўмыстарын ўйымдастыру.
  6. Балаларды адамгершілікке, јдептілікке, елжандылыќќа тјрбие жўмыстары.
  7. Эстетикалыќ, этикалыќ тјрбие негізінде сўлулыќ, нјзіктік жайлы жјне ґлкетануєа байланысты насихаттау.
  8. Јдет- єўрып, салт-дјстїрді , тілімізді насихаттауєа баєытталєан жўмыстар.
  9. «Мјдени мўра» баєдарламасына орай арнайы жўмыстар жїргізу.
  10. Активтермен жўмыс.
  11. Оќулыќќа байланысты жїргізлетін жўмыстар.

Саяси - идоелогиялыќ баєыттаєы жўмыстар

Жас ўрпаќтыѕ ґз отанына деген сїйіспеншілігін арттыру маќсатында туєан ґлке туралы білімін кеѕейту . Ондаєы маќсат єасырлар бойы кадір тўтып келген ар-намыс, ождан, имандылыќ, ата-анаєа, отанєа, туєан ґлкеге, туєан елге, жерге, тілге, дінге деген сїйіспеншілік, асыл ќасиетерін сіѕіру. Елбасы Н. Ј Назарбаевтыѕ 02.02 2008 жылєы  Ќазаќстан халќына жолдауымен таныстыру, Ќазаќстан -2030 стратегиясыныѕ баєытындаєы тапсырмаларын насихаттау. Ќазаќстанныѕ жеделдетілген экономикалыќ жјне јлеуметтік прогресі жайлы јѕгімелесу, кітаптарєа шолу жасау.

р\с

Атќарылєан жўмыстыѕ таќырыбы

тїрі

Мерзімі

Жауапты

1

Президенттіѕ таѕдауы - бейбітшілк

Кґрме

Жыл бойы

Кітапханашылар

2

12жылдыќ білім- халыќ ертеѕі

Кґрме

Жыл бойы

Кітапханашылар

3

Таулары тарих, даласы дастан

Кґрме

Жыл бойы

Кітапханашылар

4

«Елу ел жайлы не біліміз?»

Танымдыќ саєат

Ќараша

Кітапханашылар

5

«Ата заѕым –айбыным»

Кґрме

Ќыркїйек

Кітапханашылар

Мектеп кітапханасыныѕ міндеттері мен ережесі.
Мектеп кітапханасы – мектептіѕ ќўрамды бір бґлігі.Ол оќушылардыѕ білім їйрену негіздеріне кґмектеседі, баєыттайды. Оќу тјрбие жўмысына белсене араласуына ыќпал жасайды.
Балалардыѕ кітапќа деген сїйіспеншілігін оятып, олардыѕ оќуєа деген талєамын ќанаєаттандырып отырады. Кітап оќуєа ќўштарлыєы бар оќушылардыѕ жаѕа ўжымын ќўрайды.
Кітапханшы жан-жаќты тјрбие жўмысын мектеп педогогикалыќ ўжымымен біріге отырып оќырмандардыѕ ќоєамдыќ белсенділігін, творчествалыќ дербестігін ќалыптастырып отыруєа міндетті. Кітапхана балалардыѕ ќоєамдыќ істеріне кґмектесіп отырады. Сондыќтан кітапхана мектептіѕ ќоєамдыќ ўйымдарымен тікелей байланыста болу керек.
Балалардыѕ ынтасы мен оќу ерекшелігін зарттеу жўмыстары.
«Кітап білім бўлаєы, оны сїйіндер!.»-деп М.Горький айтќандай, кітап балалар їшін ќуаныш-ќызыќ ќана емес,тјрбие бастауы.
Кітапќа деген ќўштарлыќ балаєа алєаш мектеп есігін ашќаннан пайда болады. Јліппені ќолєа алып, бірінші јріппен танысќаннан бастап, кітап јлеміне, оќќуєа деген ќўштарлыќ оќушыны кітапханаєа жетелейді.
Кітапханада јр оќушыныѕ жеке кітап оќуы мен ынтасы мен ерекшеліге зерттеліп, ќабілетіне ќарай јдебиет ўсыналады, библиграфиялыќ шолу, дауыстап оќу, ауызша јѕгіме айту таєы басќа да библиграфиялыќ жўмыстар жїргізіледі. Оќырмандарды кітапхана ќызметімен, тіршілігімен таныстырады. Кітап арќылы оќушылардыѕ жан-жаќты білім алып єылыми, кјсіби жјне саяси санасын ќалыптастырып, білім дјрежесін дамуына јсер ету, оќушыларєа кітап таѕдап алуєа жјне онымен жўмыс жасай білуге кґмектесу. Сондай-аќ оєан тїсініксіз мјселерді, фактілерді табуына жетекшілік ету. Олардыѕ бойында жоєары адамгершілік ќасиеттерін ќалыптастыру болып табылады. Адамзат ќауымында жиналєан білім ќазынсына таныстыру. Творчествалыќ ізденісті, белсенділікті, зерттеушілік ќасиетті ќалыптастыру. Сонымен ќатар оќырмандардыѕ талап тілектерін ќанаєаттандырып,оќу мјдениетін тјрбиелеу. Ќажет болєан жаєдайда тиісті шешім ќабылдай білуге їйрету.
Балаларды јдептілікке, елжандылыќќа,  адамгершілікке тјрбиелеу жўмыстары.
Тјрбиеніѕ міндетін, оќырманныѕ ерекшелігінкітапхана ќорын єана біліп ќою кітапханашыєа аздыќ етеді. Мысалы:Ересек балаларды биік адамгершілік ќасиеттерге баулуєа тамаша еѕбек ерлері туралы адамныѕ сўлулыєын , халыќ баќыты жолындаєы кїрескерлер туралы кітап кґрмелерін ўйымдастыру. Кґрмедегі кітаптарєа шолу жасау арќылы адамгершілікке , тјрбиелілікке баулуєа болады.

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

Мерзімі

Жауапты

1

Имандылыќ инабаттылыќ- мўраты

Кґрме

Жыл бойы

Кітапханашы

2

Мен јдепті баламын

Јѕгіме

Ќараша

Кітапханашы

3

Ќыз тјрбиелей отырып, ўлт тјрбиелейміз

Танымдыќ саєат

Аќпан

Кітапханашы

4

Отбасы жарастыєы

Јѕгіме

Жеотоќсан

Кітапханашы

5

Јдептен озбайыќ

пікірталас

Сјуір

Кітапханашы

6

Рухани-байлыќ дегеніміз не?

Ауызша журнал

Желтоќсан

Кітапханашы

7

Діні беріктіѕ рухы берік

Јѕгіме

Мамыр

Кітапханашы

Эстетикалыќ, этикалыќ тјрбие негізінде сўлулыќ, нјзіктік жайлы жјне    ґлкетануєа байланысты насихаттау.

Адамныѕ жеке басыныѕ эстетикалыќ мјдениеті – оныѕ жалпы мјдениеттілігініѕ кґрнісі. Адамныѕ асыл ќасиеті эстетикалыќ сезімді ґсіретін талєаммен кґзќарасты ќалыптастырып кісініѕ эстетикалыќ мјдениетін дамытып жетілдіретін фактілердін ішінде еѕ їлкен орын алатын шешеуші роль атќаратын јдебиет пен ґнер, сондыќтан да мектеп пед коллективпен біріге отырып, оќушыларєа жазушылардыѕ, суретшілердіѕ, аќындардыѕ, музыканттардыѕ, театр мен кино ќайраткерлерініѕ ґмір жолдарын баяндайтын шыєармалармен жјне еѕбектерін кеѕінен насихаттап оќушылардыѕ оќуына ўсынып отыру керек.

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

Мерзімі

Жауапты

1

Ж. Жабаев

Реферат

Ќаѕтар

Кітапханашы

2

Жырымен оятќан жїрегіѕді

Јдеби кеш

Ќаѕтар

Кітапханашы

3

Ленинградтыќ ґренім

Дауыстап оќу

Ќаѕтар

Кітапханашы

4

Ш.Ќалдаяќов «Шўєыла шашќан јнімен»

Јдеби кеш

Ќараша

 Кітапханашы

5

Ш. Ќазанбаева 90 жас

Реферат

Ќазан

Кітапханашы

6

Баќытын тапќан еѕбектен

Јѕгіме

Ќазан

Кітапханашы

7

Н .Бекежанов-120 жыл

Реферат

Ќазан

Кітапханашы

8

Ґнер мен еѕбек –тел егіз, аѕыз єып елге келміз.

Танымдыќ саєат

Ќазан

Кітапханашы

9

Батыр туса –ел ырысы
Б.Момышўлы 100 жыл

Јѕгіме

Аќпан

 Кітапханашы

10

М.Ќаратев Шыєармашылыќ шаттыќ бастауы

Библ. шолу

Желтоќсан

Кітапханашы

11

Еліміздіѕ ќоєам ќайраткері М.Шоќай
туралы јдебиетерге газет журналдарєа шолу

Библ. шолу

Ќаѕтар

Кітапханашы

12

Аралым ќайда барасын?

Кґрме

Сјуір

Кітапханашы

«Мјдени мўра» баєдарламасына орай

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

Жер тарих-халыќ тарихы

Јѕгіме

Ќаѕтар

Кітапханашы

2

«Мјѕгі ґшпес мјдени мўра»

 

 

Кітапханашы

3

«Ескерткіштер –ел тарихы»

Б\б шолу

Желтоќсан

Кітапханашы

4

«Мјдени мўра халыќ игілігі»

Дауыстап оќу

Желтоќсан

 Кітапханашы

5

«Сыр елініѕ мјдени мўралары»

Ауызша журнал

Ќаѕтар

Кітапханашы

«Тіл мерекесіне орай»

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

Тіл кґѕілдіѕ -тілмашы

Јдеби кеш

Ќыркїйек

Кітапханашы

2

Тілі байдыѕ - ґзі бай

Јѕгіме

Ќыркїйек

Кітапханашы

3

Тіл ўлт тірегі

Б\б шолу

Ќыркїйек

Кітапханашы

«Республиканыѕ тјуелсіздік кїніне орай»

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

Ќазаќстан тарихы мен танысайыќ

Кґрме

Ќазан

Кітапханашы

2

Ќазаќстан Республикам меніѕ

Јдеби кеш

Ќазан

Кітапханашы

3

Ата заѕым айбыным

Кґрме

Ќазан

Кітапханашы

 «Ўстаздар кїніне орай»

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

Ўстаздыќ еткен жалыќпас

Ертеѕгілік

Ќазан

Кітапханашы

2

Ўстазым меніѕ ўстазым

Плакат

Ќазан

Кітапханашы

3

Ўстаз ўлы тўлєа

Јѕгіме

Ќазан

Кітапханашы

Дене тјрбиесі мен денсаулыќ тјрбиесі

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

Дені саудыѕ, жаы сау

Баяндама

Ќараша

Кітапханашы

2

Єасыр індеті ЖЌТБ

Кґрме

Желтоќсан

Кітапханашы

3

Денсаулыќ – зор байлыќ

Кґрме

Сјуір

Кітапханашы

4

Темекі- тажал

Јєгіме

Ќараша

 Кітапханашы

5

Темекі шеккеніѕ ґіѕді ќўртќаныѕ

Дауыстап оќу

Ќараша

Кітапханашы

Ўлы жеѕіс кїніне орай

р\с

Жўмыстыѕ мазмўны

Тїрі

мерзімі

Жауапты

1

«Кґптен кїткен бейбіт кїн»

Кґрме

Мамыр

Кітапханашы

2

Ґшпес ерлік ерендері

Буклет

Мамыр

Кітапханашы

3

Отты жылдар

Дауыстап оќу

Мамыр

Кітапханашы

Оќулыќќа байланысты жїргізілетін жўмыстардыѕ тїрлері

  1. Оќу жылыныѕ басында сынып жетекшілері мен пјн мўєалімдерімен біріге отырыпсныптарды оќулыќпен ќамтамасыз ету.1-11 сыныптар аралыєында №173 ќаулы бойынша ќамтамасыз етілуі керек аныќтамаларын жинаќтап оларды оќулыќпен ќамтамасыз ету.
  2. оќулыќтардыѕ таза ўсталуын сынып жетекшілерімен оќушылардан їнемі талап етіп отыру.
  3. Оќулыќтардыѕ тазалыєын айына 1рет оќушылардан ўйымдасќан активтермен біріге отырып тексеріп отыру.
  4. Жыл бойы оќулыќтарын таза ўстаєан оќушылардыѕ оќулыќтарын «Сіздерге рахмет»атты кґрмеге ќою.
  5. оќулыќтарды таза ўстауєа сынып аралыєында жарыстар ґткізу.
  6. Жыртылєан оќулыќтарды «Кітапхана емханасынан» ґтікізу, тїптеу.
  7. Кітабыѕды кїтіп ўста !деген таќырыпта еркін јѕгімелесу.
  8. Кітап-білім бўлаєы атты ертеѕгілігін тґмен сынып мўгілімдерімен бірігіп ґткізу.
  9. Аудандыќ білім бґлімінен бґлінген оќулыќтарды дер кезінде алып, кітапхана есеп кітабына тіркеп, белгі соєып отыру.
  10. Кітапхана ќорынан кґнерген ,жыртылєан оќулыќтардан , оќу баєдарламасы ескірген, оќуєа жарамсыз јдебиеттерден тазартып отыру.

Оќырмандарды кітапханаєа тарту жўмыстарын ўйымдастыру.

                Кітап балалар їшінќуаныштыѕ кїші емес жан-жаќты тјрбиеніѕ ќайнар кґзі. Ол ўрпаќты айналадаєы ґмірмен таныстырады, адамгершілік ќарым ќатынасты, жаќсылыќ пен жамандыќты, шындыќ пен јділдік жґнінде тїсініктерін ќалыптастырады. Кітапќа деген сїйіспеншілік одан алєан білімін ґмірде ќолдана білу балаєа ґзінен-ґзі келе ќоймайды. Бўл жерде кітапханашыныѕ, мўєалімніѕ, ата-ананыѕ кґмегі керек. Жан азыєы кітапты жас ўланды «Балалыќ» деп аталатын балєын шаќтан тјрбиелеген  абзал. Кейбір кітап оќымай сыныптыѕ оќушыларыныѕ ата- аналарымен педсоветте сынып жетекшілеріне айту, ўйымдасќан тїрде талќылау, экскурсияєа шыєу жјне таєы басќа јдістерді ќолдана білу арќылы  мектепте бірден – бір оќымайтын оќушы болдырмау їшін жїйелі тїрде жўмыс жїргізу керек. Оќушыларды кітапханаєа тарту маќсатында олармен жїргізлетін кґпшілік жўмыстардыѕ мынадай тїрлерін жїргізуге болады.

  1. Кітап кґрмесі.
  2. Јѕгіме.
  3. Дауыстап оќу.
  4. Оќырмандар коференциясы.
  5. Библиографиялыќ шолулар.

Активтермен жўмыс

Активтермен жўмыс наєыз оќырмандар коллективі тјрбиелеу болып табылады. Активті тјрбиелеу ісі кітапханашыныѕ кїнделікті жўмысында балармен јртїрлі кґпшілік жўмыстарын ґткізу барысында жїзеге асырылып отырады Актив  оќырмандар арќылы кґптеген балаларды кітаппен жўмыс істеуге їйретіп кітапхана јлеміне ќызыќтырып оларды кітапќа деген ынтасын арттырады.

  1. Оќу жылы басында активтерді ќайта сайлап, оєан жетекшілік ететін оќырмандар жетекшісін сайлап алу.
  2. Активтердіѕ кїн сайын кітапханаєа кезекшілік етуін ќамтамасыз етіп отыру.
  3. Кітапхана жўмысын активтерге таныстырып оларєа жўмыстарын беріп отыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мектеп жаѕалыќтары

Мектептіѕ жылдыќ жоспары

Мектеп тарихы

Басты

Мектеп жетістіктері

Хостинг от uCoz